Naaien #6

Er was dit weekend niet veel tijd (vriendinnen plannen + een huis dat eruit ziet als WO2) en niet veel stof, een bezoek aan de stofwinkel staat hoog op de to do list. Maar er was wel veel goesting om te naaien, om nog iets mooi te maken.
Dus rommelde ik even in de restjes en zag ik het stofje van het mislukt rokje… Er was nog net genoeg over om het nog eens te proberen.
stofje
==> Deze bambistof werd vorige keer een beetje verkeerd bewerkt, woeps! De bambi’kes stond ondersteboven, de arme schaapjes.

Dus begon ik opnieuw, want eigenlijk zonde van het schattige stofje dat ik het vorige keer fout had. Met het boek van Mme ZsaZsa in de aanslag wou ik terug het fronsrokje maken met tailleband. Deze keer heb ik ook eerst alle kanten gezigzagd voor een mooi afgewerkt resultaat. En het zat er meteen veel beter uit, hier is ie dan, bambi versie 2.0! Tadaaaaa

rokje

Wat je al niet kan met een uurtje tijd en een metertje stof op overschot :).

Geef een reactie

