Inspiratie naaien

Er zwerft zoveel rond op het net, waardoor ik gewoon heel der dagen achter de machine zou willen zitten en creeëren. Even een opsomming van mijn favoriete foto’s/ inspiratie van het moment. Zou ik een vakantie kunnen nemen om even alles te maken? ^^
Naaivakantie. Op de maledieven misschien? Ik ben aan het afwijken, hier volgt het :

Ik ben helemaal in love met de cambie dress, ik heb het patroon dan ook al gevraagd bij m’n favoriete naaiwinkel, zij ging er voor mij achter gaan, ik heb zelfs al stoffen gekozen, besteld en aangekregen voor mijn eigen versie – YesYes 🙂


Het magazine La maison victor verkoopt naast het boekje, losse patronen en tuto’s ook heel der pakketen. Onder andere van dit vestje. Alles zit erbij. Stof, garen, patroon, de video,… Wil ik heel graag eens testen! Ze hebben ook een blauwe en oranje versie van dit vestje. Wat kiezen, wat kiezen?

New look partoon #6048
Ik kwam hem nog maar 1 maal tegen maar wat ziet de jurk er beeldig uit!

Dit moet zeker te doen zijn, voor de billekes van ons kleine poppemie!

Dit ziet er werkelijk beeldig uit, in aanvulling. Op facebook zag ik ook veel damens die ijverig gingen naaien met handdoeken uit de zeeman, van babyjurkjes tot handtassen. Zo mooi, volgende zeeman neem ik zeker eens een kijkje, wat een mooie stoffen! (voor kleine werkjes)

Voor mijn Bestie, die altijd koude handen geeft (in de winter)

Pimp een body, Imke is net te groot voor dit vrees ik, dan maar hopen dat ik (ooit) een meisje krijg

5 gedachtes over “Inspiratie naaien

  1. Die Cambie dress en dat Chanel vestje, zo mooi. Het vestje heb ik al een keer zien voorbij komen op facebook, weet je toevallig waar ze dit pakket verkopen.
    Waar koop jij je stofjes en patronen?

    • Op de website van la maison victor, daar krijg je dan ook het filmpje bij en das zeker een aanrader! Voor bakstenen winkel ga ik graag naar lizzy l’ousseau in Heppen. Online heb ik al besteld bij mon depot (snel!) Koekepeertje (handig want komt in een envelope) en de stoffenkamer

      • Oh super, van La Maison Victor wist ik niet dat ze een website hadden, bedankt voor de tip.
        Ik ga ook regelmatig langs bij Lizzy l’ousseau maar wilde graag eens kijken wat ze op een ander verkopen.
        Ik weet weer wat doen straks, bedankt voor de info.

      • Als je nog een bakstenen winkel in de buurt vindt Let me know! Want voor mezelf vind ik idd niet altijd mijn ding bij lizzy. Meer voor kleine kindjes

Geef een reactie

