Shoplog Stoffenfestival

Vorige week was het 29 juni, een feestdag. Op feestdagen is er niets open. Behalve deze feestdag: stoffenfestival in Mechelen! Gewapend met een lijstje van dingen die ik nog wil naaien ging ik op zoek naar gepaste stofjes. Hoewel nu blijkt dat het eerder omgekeerd is, ik heb stofjes mee waar nog geen bestemming voor is…
Het was bij sommige kramen een beetje soldenshoppen zoals in een H&M, een grote hoop coupons en begin maar te graven, op zoek naar een schat šŸ™‚ Waarschijnlijk zijn er heel wat pareltjes aan me voorbij gegaan, maar deze vonden wel hun weg naar mijn stoffenkast.

Deze was de eerste die ik aankocht, voor 7 euro/ meter. Ik kocht 1.5meter met het oog om een Sunny Pants uit LMV te maken.
Stof:
20140529_184540_resized
Doel:
LMV 13

Het tweede stofje was een impuls aankoop, ik zag het en was er verliefd op. Ik zag er een sjaal in. Maar eigenlijk stond er een jurkje van LMV op mijn lijstje als strandjurkje.. En dit stofje leent zich daar ook perfect toe vind ik, het schijnt een beetje door maar over een bikini is dat toch niet erg denk ik dan… Dit is een coupon van +- 1.5 / 1.8 meter denk ik. Ik betaalde er 5euro voor.
Stof:
20140529_184906_resized
Doel:
1891188_726990887343628_850615455497146593_n

Deze is ook een coupon van ongeveer 2meter. Ik zag er een rok in van een cambie dress! Ik kocht ook een roos stofje in de kleur van de palmbomen als top voor deze Cambie aan 2euro/ meter. (maar vergat een foto…)
Stof:

Doel:
red-cambie-dress-e1334954054594

Nog een coupon, gekocht voor 5euro. Dit prachtige satijnen stofje, direct verliefd. +- 1.5m lang
Stof:
20140529_185811
Doel:
DSC_0346
Op deze rok van sewaholic heb ik al lang een crash, maar ik ben geen rokjes drager… Kleedjes ja! Maar een rokje draag ik zelden of nooit. Toch heb ik al een paar keer op het punt gestaan om het patroon te kopen. Nog even twijfelen šŸ˜‰

Volgende stofjes heb ik gekocht zonder een idee hebben wat ze gaan worden. šŸ™‚

Deze was 2euro/ meter. Er zit rek in, dus ideaal voor een topje denk ik dan?
20140529_185626_resized

Deze katoen was ook 2euro/meter, ik kocht hem vooral met het oog op kinderkleedjes
20140529_185529_resized

En dan nog een laatste coupon, voor 10 euro kocht ik twee meter van deze prachtige stof, ook een beetje rek in. Ze heeft ook nog geen bestemming
20140529_184718 (1)

Ohja, en nog wat fournituren… Enkele ritsen, paspellint en nieuwe spoeltjes.
20140529_185943

Zo dat was mijn uitspatting… šŸ™‚ dan ben ik maar snel heen gegaan wegens geen budget meer. Laat ons eerlijk zijn, welk budget je ook meeneemt, het is erdoor! Haha.
Suggesties voor de nog openstaande stofjes zijn aallttijjd welkom.

Veel liefs uit limburg en een fijne werkweek toegewenst aan allen!

3 gedachtes over “Shoplog Stoffenfestival

Geef een reactie

