Naaien #12

I did it. Samen met de hulp van naaijuf maar het staat toch maar mooi in elkaar 🙂
Patroon komt zoals eerder vermeld van de we shop babarum die nog niet online staat en de stofjes zijn beide van scapa besteld via mon depot.

image

image

Ik vind het best iets magisch. Een patroontje en lapjes stof veel uren werk en hup een kledingstuk 🙂

Mijn cambie!

image

Hij is verre van perfect. De halslijn is niet netjes, de body iets te groot en de mouwtjes rimpelen niet fel genoeg naar mijn goesting. Maar toch ben ik er (stiekem) trots op!

image

image

Verdere naaisels op het programma: een cupcake dress voor Imke uit LMV in dezelfde stof als mijn cambie 🙂
Een Black Jack jurk uit LMV die dienst moet doen als strand jurk en dus hopelijk nog mee op reis kan!

Maar eerst mijn swapje afwerken… later meer hierover ;)!

Liefs vanuit Limburg xXx

2 gedachtes over “Naaien #12

  1. Ik vind hem nog steeds meer dan geweldig! Die black jack wil ik ook maar eerst mijn June dress :-). Benieuwd naar je swapje, stiekem hoop ik dat ik de jouwe ben :-))))

    • Ik ga nog langer moeten wachten. Ben pas de 27ste terug van op reis! Ik kan je wel al zeggen dat ik je swapje niet ben. .. Sorry! Jij dan nog niets ontvangen? Tot nu had ik er eigenlijk helemaal niet bij nagedacht dat ik zelf ook iets krijg, haha!

Geef een reactie

