Naaien #13

Vakantie naaisels
Morgen is het zover. Dan laat ik jullie achter voor een zonnig oord. Tot het einde van deze maand allesinds. .. πŸ˜‰
Voor ik vertrok wou ik graag nog wat spulletjes zelf maken. Natuurlijk was de wishlist groter dan de tijd die ik had.
Ik begon met de Black Jack jurk van LMV. Die compleet mislukte… ofwel maakte ik ham te klein. Ofwel is hij niet geschikt voor mensen met iets rondere vormen. Enfin,  ik zal hem dan toch maar laten zien,  hoewel hij zeker niet mee gaat op reis!

image

Dit is de voorkant, deze komt mooi uit. Maar dan…

image

Om de een of andere reden staat de achterkant zo. Misschien kan ik de rug nog meer openknippen om het te ‘fixen’? Misschien moet ik hem toch niet helemaal afschrijven. ..
Voor de vliegtuig reis maakte ik een sunny pants! Ook uit LMV. Het is waarschijnlijk de meest comfortabele broek in mijn kast. Serieus!

image

image

Ik maakte van onder wel boordjes,  zit zo lekker jogging achting!

image

image

En kijk, het patroontje loopt gewoon door,  of toch min of meer πŸ˜‰

image

In love. 
Voor mijn allereerste broek ben ik er zeker heel tevreden mee. Het moet gezegd, broeken zijn veel simpeler dan jurkjes.

Zo dat was het voorlopig. I’m off to Djerba in my sunny pants.

2 gedachtes over “Naaien #13

  1. Spijtig van die Black Jack, stofje is heel mooi. De broek is heel goed, dat is een projectje dat ik in ons naaiclubje ga maken met jou, ben bang voor de elastiek :-)). Hele fijne vakantie!!

Geef een reactie

