Happy things

Ik ben net terug van vakantie, dus ben sowieso net iets vrolijker dan de collega’s op kantoor. Hun batterijtjes staan in het oranje terwijl de mijne fluogroen, net opgeladen zijn.
Maar deze dingen helpen ook.
Dus wanneer je een dipje voelt aankomen denk dan even aan deze dingen en geniet mee van het positieve effect van mijn fluogroene batterijtjes šŸ˜‰

1. Cocktails, lekkere kleurrijke drankjes met een vrolijke rietje in.
Al dan niet voorzien van een flinke scheut rum šŸ˜‰
2. Een fietstochtje op een warme dag met een zalig briesje.
Lekker fietsen naar een terrasje, daar een ijscoup nemen, even uitblazen en dan rustig terug richting huis trappen. Meer moet da nie zijn op een vrije dag.
3. Een vrolijke screensaver: zowel op pc als GSM, tovert iedere keer weer een glimlach. Bij mij blinken vakantiekiekjes van vorige week op m’n scherm.
4. Apero! Lekkere drankjes en hapjes. Liefst op een zonnig terras in aangenaam gezelschap.
5. BBQ. Vaak wanneer ik naar huis fiets van het werk ruik ik het al. Mensen die her en der de kolen al smeulend op het vuur hebben, die al lekker gezellig samen aan tafel zitten. Zalig gewoon, lekker lang tafelen met vrienden, familie.
6. Summerhits. Opzwepende muziek die tot dansen aanzet. Al is het maar al zitten op je bureaustoel achter je computer, stilzitten is geen optie šŸ™‚
7. Lange dagen, al die uren zonlicht liggen gewoon voor het rapen: aanvullen die vitamine D!
8. Ijsjes, in alle vormen en maten van een snel waterijsje in de stad tot het karretje dat in de straat komt en ja hoor zelfs heel der coups gewoon omdat het kan.
9. Marktjes. Niets zo gezellig als lekker kuieren op een marktje in het buitenland tijdens je vakantie. Maar hier kan het ook. probeer gewoon eens een andere stad als je thuisstad, instant vakantiegevoel. Bakje aardbeien kopen en lekker opeten tijdens het slenteren is een must.
10. Solden! Zelf ben ik geen soldenshopper. Ik heb een hekel aan de drukte. Aan het geduw en getrek en aan hoe onvriendelijk mensen plots zijn. Maar online, achter mijn PC heb ik daar geen last van šŸ˜‰ kan ik rustig kijken!

Voila geniet nu maar lekker mee van de zomer met mij!

Geef een reactie

