Popje met een verhaal

Een tijdje geleden zei ik al dat ik mijn wereld moest verbreden. Beter gezegd, toen was ik nog een twijfel.

Ondertussen zijn we een aantal maand verder en heb ik geprobeerd een naaiclub opgericht. Want dezelfde intresse hebben geeft gesprekstof. Vergeef me de woordspeling 😉 

Onder andere zij zit in het clubje. En dat allemaal via blogland! Door een shoplog van haar wist ik dat ze op amper 10 km van mij woont dus nodigde ik haar ook uit. Maar ze deed meer dan dat, voor ik het wist was ze mee haan het organiseren. Haha. Blij met de hulp!

Op haar blog had ze een leuke tutorial staan voor een Black Apple doll van Martha Stewart. Op onze eerste bijeenkomst besloot ik dan ook deze te maken. Met de master herself vlak naast me.

Oke, ze is niet perfect, op naai vlak dan toch, maar ik vind ze geweldig! Meet Inge…

image

Voor de inspiratie van het gezichtje, wat ik trouwens het spannendst vond typte ik gewoon in Google ‘Black Apple doll’

image

Eigenlijk was deze voor metekindje Imke bedoeld maar ach het kind heeft al zoveel knuffels toch?

Ik maak haar wel een nieuwe. Deze Inge, met een verhaal blijft mooi bij mij. Ze is namelijk het begin van Sewilicious!

Stof: restjes van projecten – alles bij lizzy l’ousseau
Patroon: te vinden in de tutorial van Inge

Geef een reactie

