Shoplog Action

Je zou het bijna vergeten maar ik heb nog een paar herexamens op het programma staan. Bovenop mijn fulltime job heb ik ook nog een fulltime bachelor studie. Ooit hoop ik mezelf bachelor toerisme en recreatiemanagment te noemen.
Voor mij werken leuke spulletjes om me aan het leren te krijgen en waar beter dan in de action?

Allereerst, leuke balpennen. Ze schrijven allemaal blauw maar ik kan er niet genoeg van krijgen. Ik had ook altijd al zo een zwak voor de hem balpennen… Deze waren 0,79 euro voor drie pennen.

image

Leuke fluostiften

image

Mooie boekjes om alle samenvattingen in neer te pennen. Deze waren samen ongeveer 2 euro.

image

image

En ik nam ook een voorraad washitape mee. Om de notities wat op te fleuren.

image

En ook deze opfleurmiddelen

image

Toen ik voorbij de schoolspullen was zag ik nog deze leuke handdoeken en dacht meteen aan een handtas.

image

Van Inge kreeg ik nog de tip dat je als versterking kan werken met dampkapvulling! Dus deze nam ik ook mee (maal 4)

image

En op weg naar de kassa zag ik nog deze liggen…

image

Zo dat was mijn uitspatting van zaterdag ochtend. In totaal was ik iets meer als 25 euro kwijt. Goed gedaan hè!  En nu hop. Met de neus in de boeken 🙂

Geef een reactie

