Zo geknipt op de to-sew-lijst

Hebben jullie dat ook? Dat er altijd maar op de lijst bijkomt. De to-sew-lijst.
Het voordeel aan mensen leren kennen met dezelfde hobby is dat zij waarschijnlijk een paar boeken hebben die jij niet hebt. Of ik eens wou kijken, vroeg Inge me. Ohja leuk leuk. En zo kreeg ik dus ‘zo geknipt’ in handen en werd het lijstje weer wat langer. Kijk ook maar even mee. Wie weet inspireer ik jullie tot uitbreiding van de lijst!

Allereerst dit schattige popje. Maar vooral het idee dat er bij staat. Om van een kindertekening een popje te maken. Zalig toch! Een unieke,  persoonlijke knuffel voor je mini me.

image

Toen ik deze zag dacht ik al wat een snoezig jasje ook! Een beetje verder bleek dat het ook een creatie uit het boek was. Lucky me! Wil het nu net lukken dat er een baby’tje op komst is bij een bevriend koppel. En je kan toch niet met lege handen aankomen,  toch?

image

Ook poes Hobbes kan wel eens een vrolijk kussen gebruiken. Voor bij haar andere spullen te leggen waar ze  nooit aankomt 😉 blijkbaar liggen onze kussen zoveel beter.

image

image

En als afsluiter: op een handtas meer of minder kijken we al lang niet meer!

image

Voila de lijst is weer wat aangedikt. Jammer genoeg kan ik niets schrappen omdat ik moet leren en dus naai verbod heb 😦 hoewel, in een verlengd weekend zit natuurlijk wel een dagje extra…

Een gedachte over “Zo geknipt op de to-sew-lijst

Geef een reactie

