Watertanden bij nieuwe recepten

Naast naaiboeken kijken, herbekijken en nogmaals bewonderen blader ik ook heel graag in mijn kookboeken.
Het liefst tijdens een rustig programma waar ik dan met een half oog naar kijk. Zoals vandaag. Vandaag nam ik een boekje waar ik nog nooit iets uit maakte en dat terwijl op de achtergrond de kampioenen opstaan. Geluk zit in kleine dingen.

Dit is mijn partner vanavond. Ik heb een voorliefde voor ovenschotels omdat deze meestal gepaard gaan met heel wat kaas. En pasta. Win – win als je het mij vraagt. Mijn weegschaal denkt er anders over ; )

image

Volgende gerechten wil ik graag eens uitproberen.

image

Kip + pasta + kaas = ♡

image

Dit doet me denken aan gepimpte gratin. Hierbij nog een lekker stukje witte vis. Meer moet dat niet zijn.

image

Courgettes ontdekte ik nog maar een paar maand geleden. Het is te zeggen. Ik zei standaard dat ik het niet luste totdat ik het daadwerkelijk eens proeve en mijn mening moest herzien. Hetzelfde geldt voor aubergine.

image

image

Aubergine en courgettes in hetzelfde recept. Mijne oven is al aan het voorverwarmen 😉

image

De laatste om het af te leren…  Nu enkel nog beslissen welke ik eerst in mijn oven stop! Njom Njom.

Veel kookplezier,
♡Kelly

Een gedachte over “Watertanden bij nieuwe recepten

Geef een reactie

