Bij Tinneke

Ik heb nog zoveel stofjes in de kast liggen, deze moesten eerst verwerkt worden voor ik er nieuwe ging kopen. Je hoort me al komen…
Ik had nog boordstof nodig voor sunny pants de tweede af te werken. Dus snel even bij Lizzy l’ousseau stoppen denk ik dan.
Ik zou zeggen: allen daar heen want Tinneke wil van haar zomerstofjes af om plaats te hebben voor de wintercollectie en dat doet ze met solden! Er ligt nog heel wat stof op jullie te wachten aan -30 %. Ook ik kon me niet inhouden.

Ik zag deze en zag er meteen een retro dekentje in voor mijn (bijna jarige) beste vriendin. Iets zelfgemaakt voor in haar nieuwe huisje vindt ze vast super.

image

Onlangs zag ik ook een tutorial voor een maxirok. Sinds die dag kijk ik naar stofjes met in het achterhoofd ‘is dit iets voor een maxirok? ‘ en dit was iets! Ik nam nog een half metertje extra mee om ook Imke van iets te voorzien in dit mooie stofje.

image

Twee stofjes rijker dus 🙂

image

En gelukkig ook de boordstof niet vergeten…

image

Zo ik kan weer beginnen naaien. Want van al dat studeren heeft ne mens nood aan ontspanning!

♡Liefs Kelly

2 gedachtes over “Bij Tinneke

    • Dan moet ge u fietske zeker navraag laten doen over de nieuwe workshops van biefrul die er aan komen. Ik heb me alvast op de lijst gezet. (nog geen concrete data)
      Als je ze niet kent moet je op fb maar eens biefrul ingeven 🙂

Geef een reactie

