De snelle maxiskirt

Ik zag hem bij Liesellove en werd er onmiddellijk verliefd op. Ze had dan ook nog eens een fijne tutorial uitgewerkt.

Dus vanaf dat ik deze blog las zat het in mijn hoofd. Ik moest er ook eentje hebben! Dus was het op zoek naar een stofje, ik zag er enkele, maar deze stak er wel bovenuit. En hij was dan ook nog eens in solden. Joeppiiiee πŸ™‚

20140814_174526

Voor de how to verwijs ik graag naar voorgaande tutorial, ik ga gewoon spammen met te veel foto’s. πŸ˜‰ want ja ik ben verliefd!

20140814_181747

20140817_122208

20140814_182608

Een gedachte over “De snelle maxiskirt

  1. Pingback: Maxi skirt in een herfstkleedje | Stofjes en Zoetjes

Geef een reactie

