Swapperdeswap

Say what?

Via de facebookgroep ‘swapperdeswap” zijn er enkele vrijwilligers die een swap organiseren. Een soort ruilhandeltje tussen creatieve zielen. Je schrijft je in en ontvangt gegevens voor wie je een pakje maakt. Iemand anders maakt dan een pakje voor jou. Alles wordt netjes verzonden tegen een bepaalde datum en zo word je extra gelukkig van de brievenbus opendoen! 😉

Alleen al de spanning en het wachten op je pakje maakt het leuk. Ik kan jullie nog niet laten zien wat ik kreeg maar dit maakte ik voor mijn swapje… Mijn swapje is verzot op felle kleuren en haar kindjes.

Ik maakte deze knuffel voor haar dochtertje.
girafftuin

Deze pennenzak, eigenlijk is het de pennenzak van Oon maar dan zonder de laatste stap, het leek me wel praktisch zo, zicht op alle kleurtjes… Het was voor mij de eerste keer dat er een ritsvoetje op de machine ging en dat ik dus een rits plaatste. maar dankzij haar verliep het vlotjes. Eeuwige dank en een stukje appelcake in return?
rits
rits pennezak

Verder gingen er nog heel wat prachtige lapjes mee (action).
stofjes

En een magazine met vanalles en nog wat te naaien. Zo ging het de post op.
pennezak+giraff

Ik hoop alvast dat mijn swapje gelukkig wordt van deze post in de brievenbus. (Nog een kleine tip: gebruik Kiala, de post bleek dubbel zo duur te zijn voor het verzenden van mijn pakketje)

Een gedachte over “Swapperdeswap

Geef een reactie

