Te vroeg?

Vorige week schreef ik al dat ik al sneeuw en winterpret zag, dat ik al een kerstboom dacht.
Deze week ga ik nog verder! Ik beken: het eerste kerstcadeautje is al gekocht en ik ga er deze week en komende ook mee bezig zijn want ik wil er graag enkele maken en dan kun je maar beter op tijd beginnen. Last minute projecten hebben bij mij meestal last van Murphy.
Maar ik ga nog verder, ik ga al inspirerende kerstfoto’s boven halen en deze delen met jullie… Ik durf, I know!

1

Enkele DIY’s om in de sfeer te komen… Neem glazen potjes en wat verf, plaats een theelichtje erin en zet heeeeel je huis vol. Gezellig en instant een paar graden warmer in huis.
2

Om aan de voordeur te hangen… Heel simpel te maken met wol en enkele decoratieve elementen.
3

Bak zelf eens kerstkoekjes en deel ze uit op het werk, iedereen komt als vanzelf in de juiste stemming. Christmass is all around, come on and let it snow! Misschien best wachten tot november met deze… Niet iedereen is immers even kerst enthousiast (vreemd he, I know…)
4 7

Enkele sfeerbeelden om in de stemming te komen… Waar vind ik deze?!
6

Deze heb ik vorig jaar zelf gevonden in de Action… Het deed pijn om ze in januari weer op te bergen, maar nu is het time!
5

Ik ga even verder dromen over kerstcadeautjes en grote bomen vol sneeuw 🙂
Liefs uit Limburg xXx

Geef een reactie

