Het Zo Geknipt Jasje

Hij stond al even op het lijstje. En dan nog niet eens voor mezelf. Schandalig om mensen zo lang te laten wachten toch!

Toen ik vorige keer op het stoffenspektakel was, samen met vriendin A koos ze een stofje voor haar pasgeboren neefje. Niet dat vriendin A kan naaien, neenee het werd netjes aan mijn buit toegevoegd.
Zo gezegd, zo gedaan. Ik wou er het jasje uit zo geknipt mee maken maar vond nergens de voering die ik voor ogen had. Totdat ik op de facebook groep naaien voor vriendinnen de perfecte fleece zag passeren. En dan nog wel te koop voor 10 euro! Deze week bereikte hij mij en zo geschiede… Ziehier mijn jasje.

image

Normaal gezien moest alleen de binnen voering in fleece maar ik moest kiezen: of de mouwen in stof of de kap… Het leek me leuk om ze dan maar beide in fleece te nemen.

image

Zoooo schattig. Ik wil uiteraard graag een foto met baby ontvangen 😉

image

Zie ne keer Hoe lekker warm. Da boeleke gaat geen koud lijden…

Ook heel leuk: alle zijdes aan elkaar leggen klaar om te stikken en zien dat het hetzelfde is als de foto in het boek. Woehoew I’m doing it right!

image

Dit was een super projectje om te doen op een regenachtige dag. Mijn sewvibe staat weer op ON na zo een succes project. Ik heb dan ook de naai planner aangevuld en mijn lijstje gemaakt voor het stoffenspektakel van 1 november!

♡Liefs uit Limburg

Ohja: tijdens het naaien zag het er zo uit. En heel het huis vol pluche. Maar dat hebben we ervoor over…

image

Geef een reactie

