Burda Easy

Er zijn zoveel naaiboekjes, la maison victor koop ik iedere keer. Het is mijn favoriet met zijn duidelijk uitleg en gevarieerde modellen. Maar iedere keer als ik een krantenwinkel of boekenwinkel passeer  dan neus ik is tussen de boekjes. Deze keer kocht ik de burda Easy. De patroon bladen zien er alvast veel belonend uit. Geen 10 tallen lijntjes door elkaar. Wat ik wil maken? Dat laat ik jullie graag zien!

image

Hier een overzicht van alle modellekes.

image

De truien komen zeker op de to sew list. Gisteren maakte ik men eerste trui uit de knipmode en dat viel zeker in de smaak! Ook dit jurkje vind ik super.

image

Met deze mooie handtas. ..

image

Een vestje.

image

En een lekker warme muts.

image

Drie jurkjes, een trui, een vestje en de muts worden toegevoegd aan de ‘dit wil ik maken’ lijst. Maar goed dat ik een beetje tijd heb, nu maar hopen dat de uitleg even duidelijk is als het patroon blad. Ik hou jullie op de hoogte!

♡Liefs Kelly

Geef een reactie

