Oud Nieuw Werk

Ik heb een nieuwtje, of een oudje. Het is maar hoe je het bekijkt. Zoals de titel al doet vermoeden leef ik dus niet langer op de kap van jullie werkende mensen. Terwijl ik druk bezig was met solliciteren werd ik gecontacteerd door mijn baas. Enfin mijn ex-baas, maar nu weer mijn baas. Zijn jullie nog mee? 😉 Om een lang verhaal kort te maken: ik mocht terug komen! Dus hier zit ik dan weer, vertrouwde omgeving en vertrouwde collega’s. Back to stay.

Twee weken ben ik dus werkloos geweest en mand wat een werk heb ik verzet! Ik heb patronen getekend alsof mijn leven ervanaf hing, strijk gedaan van 3 maanden, heerlijk gekookt en zelfs mijn was is bijgewerkt. Eigenlijk was het wel eens nodig zo op adem komen, even wat tijd nemen. Maar je hoort me niet klagen, ik ben blij dat ik weer aan het werk ben ook al zal ik nu weer mijn planningsskills moeten aanspreken.

Laat maar komen!

xXx Liefs Kelli

Geef een reactie

