Hij is er, hij is er!

Nee, niet die lieve goeie Sint, daar is het nog een beetje te vroeg voor. nog 15 keer slapen zoals we dat vroeger zeiden. Wie of wat er dan wel is. De La Maison Victor feesteditie! Dus haal allemaal u meest feestelijke stofke boven en begin eraan. Ik heb zo een vermoeden dat er veel dames in de Emma jurk het nieuwe jaar gaan starten. Kijk vooral zelf even mee.

Neem u een snackje en lekker drankje want dit is een leuk moment, nieuw modellekes ontdekken en het begint direct te broeden in onze creatieve geest. Direct beginnen we in onze stofvoorraad mentaal te suisteren of er een stofje past bij het nieuwe patroon 😉 Ik doe het en ik ben er zeker van dat jullie het ook doen!

20141120_124119

De eerste jurk was al meteen raak bij mij. En wat een schoon stofke. Als het roze is word ik er sowieso al sneller verliefd op. Dit roze stofje heeft ook een 3D patroon zo lijkt. Als je goed kijkt zie je de prachtige nopjes. Op de to – sew list me die handel!

20141120_125210

Dan de jurk die we al in sneak preview kregen enkele dagen voor de release van het magazine… Ik zeg het volgens mij loopt half naaiend België (want ja er is ook een franse versie van LMV) in deze jurk rond met de feestdagen. Pakjes uitpakken in stijl 🙂

20141120_125418 20141120_125424

Voor de kleintjes…

20141120_125521

Multifunctioneel inzetbaar: op je jurk, in je haren, als strikje voor je kleine ventje, in 10 kleuren,…

20141120_125641

Bij deze is de achterkant van de jurk waarschijnlijk nog het schoonst. Wauw!

20141120_12575720141120_125806

Als laatste nog een praktisch vestje om over al die prachtige jurkjes te dragen.

20141120_125822

 

De jurkjes in deze uitgave zijn of lekker warme winterjurkjes te maken in wol of mooie feestjurken, van al dat dansen met nieuwjaar krijg je toch warm genoeg. Ik ga nog een paar keer het boekje doorbladeren en al mijmeren van een grote boom en een mooie feesttafel. Ondertussen zal ik er mijn to – sew list maar bijhalen want deze zal aangevuld worden!

XxX Liefs Kelli

4 gedachtes over “Hij is er, hij is er!

    • Nee ik ben ze nog niet tegengekomen… vind ze inderdaad ook super! De stoffen straat heeft wel een groot aanbod. Misschien daar een kijken? Ze hebben ook een facebook pagina dus je kan ze zo contacteren met de vraag. Succes!

Geef een reactie

