City Dress

Ik was aan heel veel projecten tegelijk bezig, maar er werd maar niets afgewerkt. Well no more, eerst werden alle lopende projecten afgewerkt en pas daarna ging ik aan nieuwe stukken beginnen. Qua goed voornemen kan dat al tellen toch ;). So I did, jullie zagen al het streepjes kleedje en de Burda trui. Wel dan is het nu tijd voor het tweede jurkje.

De  City dress uit La Maison Victor. In het boekje zag dat er zo uit.

city

Bij mij dus niet. Ik had een mooi stofje gescoord op het stoffenspektakel maar zag niet meteen een andere stof om te combineren, dus maakte ik het maar allemaal in dezelfde stof. Het effect gaat dus een beetje verloren. Maar wat een pasvorm heeft deze jurk! Ze zit me als gegoten. Kijk zelf maar even 🙂 Het zijn weer schaamteloze spiegelselfies want ja, tegen dat ik over mijn fotograaf beschik is het al donker, en niets zo duidelijk als natuurlijk licht he…

Het stofje is een coupon van het stoffenspektakel te Mechelen en koste 10 euro, er licht nog een mooi lapje opzij om een rokje te maken voor Imke, maar eerst de kleine spruit eens opmeten want kleutertjes, die groeien als kool 😉

20141126_084400 20141126_084354 20141126_084303

20141126_084344 20141126_084315

Het patroon tekenen – knippen en naaien nam alles bij elkaar een drietal uurtjes in beslag, het is dus een zeer simpel jurkje om te maken. Het moest mijn solliciteer jurk worden, maar ondertussen is het dus mijn kantoor jurk. Zo volgen er nog mn dunkt :)!

Na deze is er nog 1 onafgewerkt stuk: het jurkje waar ik in september mee startte op de naailes: de litlle black dress. Ik had het aan de kant laten liggen omdat ik het gaandeweg toch niet meer zo zag de jurk en ik maar ik ga hem toch afwerken! Wie weet blijken we op onze eerste date toch een goede match te zijn.

De volgende projecten zitten uiteraard al in mn hoofd, en in mijn mooi notitieboekje ;).

xXx Kelli

5 gedachtes over “City Dress

Geef een reactie

