Babynieuws

Mijn woorden zijn nog niet koud of er is er al eentje geboren. Maandag kwam het blogbericht online met inspiratie om op kraambezoek te gaan. Wel, een nachtelijke telefoontje leerde me dat de babyboom in gang was gezet! Aan alle ouders to be: ik weet het, je bent trots en wil het woord verspreiden, maar willen we afspreken dat er na 23u30 niet meer gebeld wordt? Tot +- 08u00? Dankjewel!

Op het kaartje stond ”Door familie en vrienden heeft onze zoon alles wat hij nodig heeft maar wij sparen wel nog voor fietskar”. Ik kon het echter niet laten om toch een kleinigheidje in elkaar te steken! Woensdag ga ik hem bezoeken. Maar jullie krijgen alvast te zien wat het Ukje krijgt.

Het jajsje uit zo genkipt 1 rolde weer van onder de machine. Het stofje is een soft cactus. Toen ik op de Libelle winterfair een stofstandje zag staan was ik helemaal enthousiast. Ik zag heel wat soft cactusjes liggen maar niet deze. Een beetje teleurgesteld vroeg ik ”Oh heb je die met de blauwe rendiertjes niet?”, de mevrouw zei ”Nee, ik heb hem juist er tussen uit gepakt, OP, maar ik heb nog wel een meterke, wil je dat?” En zo geschiede… de stof moest eigenlijk een Ida uit ‘Mijn tas’ worden maar leent zich perfect tot een feestdagen-jasje, dus met een beetje pijn in het hart geef ik het met plezier aan de nieuwe baby. Ik weet het, da spreekt zichzelf tegen 😉

Model van dienst: Feber, de pop die ik als 5-jarige van de Sint kreeg. Mijn schoon rosse.

20141213_152949 20141213_153017

20141213_153224 20141213_153256

Maar ook de kerstboom speelde voor model/ kapstok.

20141213_153123

Uit de kniprestjes kwam nog maar eens een Snuf gekropen. Het strikje ”Made with Love” kocht ik in de action.

20141213_160840 20141213_161543

 

Zo dan heeft ie het alvast lekker warm in die fietskar… Welkom op de wereld kleine Uk 🙂

xXx Liefs, Kelli

Geef een reactie

