Voor curiezeneuzemosterdpotten

Als lezer leren jullie bij ieder bericht een beetje meer over mij. Over mijn favoriete gerecht tot mijn lievelingsboek. Maar omdat we allemaal nieuwsgierig zijn deel ik graag met jullie 10 random facts. Dingen waar jullie niets mee zijn. Gewoon easy reading.

1. Als GSM gebruik ik een Samsung galaxy S5 en ik ben echt verslaafd aan het ding. Ik ben helemaal niet merk gebonden want hiervoor was ik verslaafd aan mijn Iphone…
2. Ik heb een hekel aan sport. Toch ga ik iedere week trouw naar de fitness want I (hartje) food. Noem mij gerust een foodi. Verzot op suiker, vet en alle andere lekker ongezonde dingen. Guilty as charge
3. Ik ben gedoopt en deed mijn communies maar rond mijn 16de besloot ik dan toch niet-gelovig te zijn. Ik ben overtuigd atheïst, geloof alleen in cijfers en wetenschap.
4. Ik ben de middelste ”thuis”, mijn zus is zes jaar ouder, mijn broer 9 jaar jonger. Dat maakt ons nu (2014): 16 – 25 – 31
5. Ik verkies zout boven zoet
6. Ik heb het altijd koud. Zelfs wanneer het buiten 20graden en stralende zon is zal ik nog een trui aandoen. Het kantoor waar ik werk heeft aangename temperatuur van 25graden, door mij ingesteld. Thuis is het 22 graden en twee fleecekes. (Terwijl boyfriend al zwetend in een t-shirt naast me zit)
7. Ik ben verzot op lijstjes en notitieboekjes. Lijstjes met boodschappen of things to do, notitieboekjes voor ALLES.
8. I Love Greys Anatomy. Fan van het eerste uur, ik volg de serie al sinds m’n 18de, mijn tijd op kot dus. Ik heb dan ook menig les gemist als er een nieuw seizoen op DVD verscheen.
9. Mijn favoriete chips is de pickels chips van het merk van de Carrefour en de peper en zout chips van de aldi. Ja zo specifiek moet het zijn.
10. Ik eet M&M’s per kleur. Gele en blauwe kunnen niet tegelijkertijd in mijn mond verdwijnen. Gaat niet, punt.

Voila, als kerstcadeau: 10 feiten waar jullie niets mee zijn maar hopelijk wel een glimlach toveren 🙂
XxX Fijne feestdagen, Kelli

2 gedachtes over “Voor curiezeneuzemosterdpotten

Geef een reactie

