When Harlequin meets Julia

Party party dezer dagen en daar hoort een outfit bij! Een comfortabele voor aan de tafel, een warme voor op de kerstmarkt en vuurwerk kijken en liefs ook eentje waar in gefeest kan worden…
Moeilijk. Ik ging voor een combinatie jurkje + trui. Te dragen met kousen broek of panty afhankelijk van de plannen 😉
Sorry voor de foto kwaliteit maar mijn fotograaf kon niet uit bed, teveel gefeest!

De jurk is een harlequin geworden uit de eerste la maison victor. Het stofje is een coupon van het stoffenspektakel die ik op de kop tikte voor 10 euro.

20141224_102314 20141224_101303

Met kerststrik, die echt rinkelt!
20141224_102037

Toen ik de blog tour van compagnie M volgde was ik meteen verliefd. Vooral op de trui met contrasterend rugpand. Mijn feesttrui is de Julia van Compagnie M. En het moet gezegd. Het patroon kost 7 euro en je krijgt er zoveeeel voor. Oa een gedetailleerd fotobeschrijving, patroon MET naadwaarde en tonnen inspiratie!
20141224_101806 20141224_101738

Ook helemaal weg van het kraagje. Gelukt van de eerste keer dankzij de duidelijke uitleg, halleluja!
20141223_233205

Nog wat foto’s, omdat ik weg ben van het patroon! De tweede Julia is al zo goed als af en er zullen er nog volgen!
20141224_102239 20141224_102205

En ten slotte het geheel.
20141224_101648

Ohja, in deze omstandigheden kwam de outfit tot stand 😉

20141223_183214

Voila nu weten jullie hoe ik feest! Geniet van de laatste daagjes vieren, familie, vrienden en cadeautjes.
X Liefs Kelli

6 gedachtes over “When Harlequin meets Julia

    • Het is geen typische kerstoutfit, de stukken kunnen afzonder nog dienen dus das extra leuk. Maar zo een asorti ensemble vond ik wel feestelijk 🙂
      En ja, er zitten mini belletjes op de strik, je hoort me dus komen dezer dagen!

  1. Wauw, knappe outfit! Helemaal top voor de kerstdagen! Knap werk!
    Hahaha, die pizzatjes: zo herkenbaar!! (wel opletten van vetplekjes erna, ik spreek uit ondervinding, hahaha oepsie)

    Veel liefs,
    Marieke

    PS: je bent één van de winnaars van mijn give-away! Stuur je me een mailtje?! 🙂

  2. Pingback: Sew it up! | Madame stof

  3. Pingback: Sew it up! |

Geef een reactie

