Julia the sequel

Hier is ie, nummer twee. Veel woorden behoeft het niet. Enkel het volgende; het is geen standaard modelleke… Dit komt door mij eigen domme schuld, uit vermoeidheid zette ik de mouwboordjes verkeerd aan en omdat ik niet genoeg boordband had om het oorspronkelijke formaat te behouden werden het dan maar smallekes. Een foutje aan de neklijn zorgde ervoor dat ik een bredere boord daar kreeg, die momenteel een beetje rechtstaat. Maar deze nacht, deze slapeloze nacht, schoot me de oplossing te binnen! Ik plooi hem gewoon dubbel en geef een topstich! Naast deze bemerkingen ben ik tevreden, een pulleke om in te wonen!

Ziehier: de voor – en achterkant. Nogmaals met kerststrik, die nog steeds echt rinkelt! In Love.

1419801394678 1419801664817

Hier draaide ik me spontaan om omdat ik werd toegeroepen, poseren het is geen makkelijk jobke 😉

1419801517314

En dan nog eentje voor de show, het sneeuwt tenslotte niet elke dag…

1419801469726

Graag bedank ik haar voor de foto’s. Want het zijn zotten die in de kou, in de sneeuw samen foto’s gaan nemen. Terwijl de warme chocomelk en de koekjes binnen staan, ook daarvoor mijn oprechte dank! Je merkt het al: we hadden een naaidate. Tijdens deze date maakte ik eigenlijk Julia de derde, het moet gezegd zijn: ik denk dat nummer drie mijn favorietje wordt. Qua stof dan, het is een stofke dat me al lang de ogen uit stak maar ik zag het niet. Tot madame Stof er een Julia in zag… U zal wel zien, werkelijk prachtig. Al zeg ik het zelf.

Ja het patroon slaat aan, zoals ik voorgaand al vermelde bezat ik dan ook geen wintertrui meer, dus het was van de moet! Er is nog stof besteld voor 1 extra Julia’ke en dan kom ik met iets nieuw onder de zon, beloofd! Het is al aan het borrelen WANT ik kreeg voor kerst Love at first stich, ik was meteen verliefd op het boek. Op de modelleks die Tilly presenteert maar ook op de teksten die er in staan. Later meer hierover, nu ga ik een verder in mijn trui wonen!

Love Kelli xXx

2 gedachtes over “Julia the sequel

Geef een reactie

