De laatste, beloofd!

Alle, toch voor eventjes… Maar er stond er nog eentje op het programma. Omdat ik verliefd werd op deze. Ik weet het, schaamteloos kopiëren is niet echt creatief maar als het orgineel aanslaat… Tjah! Bedankt voor de inspiratie 😉 De stof komt trouwens ook uit haar webwinkel!

Omdat mijn vorige Julia een strak exemplaar was besloot ik 1cm rondom bij te knippen (bij het patroon dat al naadwaarde bevat). Na de feestdagen mag kledij al eens wat losser zitten, ahum. Blijkt dat het bij deze stog niet echt een noodzaak was geweest want hij valt sowiso ruim. Maar alle, nu is de trui extra comfortabel. Het stofje is zooo zacht om te dragen, zalig!

Nog een kleine opmerking… De blauwe boordband onderaan is geen poging tot orginaliteit maar een oplossing omdat ik het niet meer uit dezelfde stof kreeg.

Een laatste keer voor de kerstboom, traditiegetrouw gaat deze weg na 3- konigen

1420130609485 20150101_173101 20150101_173121

1420130661328 20150101_173252 20150101_173300

Dat was Julia nummer 4, zo kan ik er wel tegen voor de rest van de winter! Tijd voor nieuwe dingen, ik weet al wat! 😉

XxX Liefs Kelli

 

2 gedachtes over “De laatste, beloofd!

Geef een reactie

