Good times happen over Coffee

Zo dachten wij er toch over! Wij zijn, madame stof en ik. Toen we elkaar via de blog leerde kennen besloten we ook een naaiclubje te beginnen. En om in 2015 wat meer pit in de club te blazen besloten we iedere maand een bijkomende activiteit te organiseren. Voor januari kozen we ervoor om te gaan naaien op locatie.

En wat voor een locatie. Sewilicious was te gast in Coffe Coffe te Leopoldsburg bij Sofie. Sofie is een enthousiaste kapster met zin voor ondernemen! Ze merkte dat ‘een klapke bij de kapper’ in de lift zit en besloot een koffiehuis aan haar kappershuis te koppelen. En of het een succes is! Koffie is hip en zeker die van Sofie. Ook niet koffie drinkers worden er in de watten gelegd want de chocolademelk en desserts zijn er op en top! Zelf getest πŸ˜‰ Hier alvast een paar sfeerbeelden van onze gezellig namiddag.

IMG_394780586541686 IMG_394767829034660

IMG_390900987515843 IMG_390893862441731

Wat ik maakte is eigenlijk een geheim want ik werk aan mijn Secret Swap en je weet nooit wie er meeleest natuurlijk… Maar ik laat jullie toch al een klein stukje zien. Gewoon omdat ik zo blij was met het patroon en de tutorial van haar. Het patroon zat op een hik en een flik in elkaar, en het is zoooo handig! Ik won trouwens een tijdje geleden Marieke haar give-away en verwacht er dus zelf eentje in de bus, spannend!

20150117_173144Β 20150117_173201 20150117_173214

1 opmerking: ik was natuurlijk mijn zakje rijst vergeten om het ding te vullen, dus ben ik on de koffiebar op zoek gegaan naar een oplossing en die vond ik onder de vorm van… Koffiebonen! Het moet gezegd: het ruikt heerlijk dus hierbij mijn tip: steek er een vanillestokje, wat lavendel, koffiebonen of iets anders lekkers bij: zeker een aanrader!

De rest van de geheime naaisels zal nog even moeten wachten, geduld!

xXx Liefs Kelli

 

3 gedachtes over “Good times happen over Coffee

  1. Wat een super leuk initiatief! Had ik dichter gewoond had ik het daar ook wel willen vertoeven met jullie!

    Suuuuuuper lief dat je mijn link vermeld! Jouw draadjesopvanger is dit weekend gemaakt maar ligt te wachten op postzegels! Gaat deze week jouw richting uit!
    Fijn om te lezen dat de tutorial duidelijk is! πŸ™‚ l

    Veel liefs
    Marieke xx

    • In februari komen we weer een namiddag je samen op een bijzonder locatie. Als het niet al te ver rijden is kan je misschien komen? Het is tenslotte toch een activiteit van 5 uur πŸ™‚ altijd welkom!

Geef een reactie

