The one with the pirates

Omdat geven het nieuwe krijgen is. Omdat het stofje zo schattig is. Omdat naaien leuk is. Omdat geven leuk is. Om al deze redenen en zoveel meer maakte ik voor mijn klein neefje een piratentrui. Ik stuurde hem op met de post (zodat hij niet te klein is voor ik de piraat weer eens zie) dus jullie zullen het moeten doen met mijn model ad interim. Ook een schoontje als je het mij vraagt. Het truitje werd op zo’n 3uur tijd gestikt en geknipt op een Sewilicious night. Dat staat synoniem voor warme chocolademelk met slagroom 😉

De stof komt van Misses Needle uit Turnhout, nee dat is geen webshop. Je gaat uit de luie zetel moeten komen en het daar zelf gaan ontdekken of je doet zoals mij en stuurt een al even stofverslaafde vriendin, up to you 🙂

Het patroon heb ik geleend van een Sewilicious lid, zij had het op haar beurt van een workshop. Het is een truitje met raglan mouwen en kapje.

20150226_230959

20150226_231039 20150226_231320

20150226_231252

20150226_231308

Het truitje zal als een verrassing in de bus zit bij mijn zus zitten, ik hoop dat ze er blij mee is! De laatste tijd had ik aan enkele swaps deel genomen, het krijgen van een cadeautje is namelijk super leuk en het geven nog fijner! Maar ik begon een beetje de druk te voelen van een leuker – groter – mooier cadeau sfeer. Bij deze heb ik besloten om even niet meer te swappen maar spontaan enkele cadeautjes te maken voor mijn loved ones. Ik heb een lijstje (Yes, lijstjes *hartje*) met ideetjes en ga proberen iedere maand eentje uit te werken want geven is het nieuwe krijgen.

xXx Liefs Kelli

Een gedachte over “The one with the pirates

Geef een reactie

