The one with the GIVE – AWAY

Ik zei het al eens eerder, meerbepaald begin januari. Ik kreeg met kerst een nieuw boek, een boek waar ik direct verliefd op was. Op de modellekes die erin staan, op de manier waarop het geschreven is en ook wel een beetje op Tilly, de schrijfster. Die vreugde kan ik vandaag eindelijk met jullie delen! Madam Stof, ook gekend als mijn naaibuddy, was al even verliefd als mij. Dus besloten we samen aan het boek te beginnen en omdat wij veel samen doen, besloten we ook samen een Give away te doen, want wij willen de vreugde van dit boek graag delen met jullie.

give-a-way

Ik maakte de clemence rok met grote strik. Let’s talk fabric? Jammer genoeg kan ik jullie er niet veel over vertellen: het is een rommelmarkt vondst, het restje schonk ik aan madame stof in ruil voor een restje van haar tijgerstof.

Kelly 1

strik Kelly

Kelly 3

Inge ging voor het cover model en maakte haar een prachtige Megan jurk, de details zijn terug te vinden op haar blog.

Inge 3

samen 4

Hoe Wat Wanneer een exemplaar winnen?

– Volger zijn van mijn blog

– Volger zijn van Madam stof ( ze heeft ook een facebookpagina om te volgen, altijd leuk wanneer deze ook een like krijgt)

– Laat een reactie na onder deze post

– (Pssst: wanneer je zowel bij mij als bij haar een reactie achterlaat verdubbel je je kans: we geven namen elk een exemplaar weg!)

– Op 21 maart (het begin van de lente) zullen wij het lot laten beslissen wie deze bron van inspiratie thuis toegestuurd krijgt

Meedoen kan tot 21/03 tot 13u00

Good luck, liefs Kelli

 

38 gedachtes over “The one with the GIVE – AWAY

  1. Ik heb naaien pas ontdekt en ben dus in een wereld gekomen waar ik héél vaak denk….had ik dit maar eerder ontdekt! Super leuk!!! Ik heb een dochtertje en wil héél graag voor haar jurkjes leren naaien en zodra ik dat onder de knie heb ook voor mezelf; ben gek op tuniekjes en met jullie boek ga ik mijn weg daar zeker in vinden. Ik wil dus winnen! Kans zal klein zijn maar mijn enthousiasme is groot! Als ik gewonnen heb plaats ik het op mijn facebook want ik heb heel veel volgers en wil mijn vreugde graag delen met anderen. Veel succes met jullie boek, en een beetje nu ook voor mij 🙂

  2. Wow, super mooi rokje! Ik ben een absolute beginner in het naaien. Maar ik ben verzot op draagbare retrokleding. Het zou heel leuk zijn om dit boek te winnen en verder te proberen en te leren.

  3. supermooi! ik volg je via bloglovin! Ik heb ook al prachtige mimi’s zien paseren, dus dat boek zou hier voor een flinke scheut inspiratie zorgen! ps: madame stof kan ik jammer genoeg niet volgen via bloglovin…

  4. Oh, wat leuk! Ik waag graag mijn kans. Ik leende het boek onlangs bij Madeline de Stoffenmadam en ben verliefd op het bloesje. En 21 maart is mijn verjaardag! Zou dat geen leuk cadeautje zijn? 😉 Duimen maar!

  5. Ik wil ook mijn kans wagen! Ik heb nog geen retro-rok op mijn to sew list staan, maar ik ga er dringend eentje bovenaan mijn lijstje zetten als ik jouw versie zie! Heel leuk. Vooral de grote strik! Het boek zou meer dan welkom zijn!

    • ooh normaal zou ik zo geen boeken kopen wegens te duur maar meedoen voor een gratis exemplaar zal ik zeker niet afslaan (en ook de dames in mijn naaigroep zullen het leuk vinden moest ik winnen, zo kunnen zij ook kijken of ze het boek willen kopen of niet

  6. Als trouwe lezer wil ik uiteraard meedoen! Zalige give-away! Het boek ligt al een tijdje naar mij te roepen maar de maattabel houdt me tegen, maar mocht ik het boek winnen ‘dan passen we er wel een mouw aan’ 😉 We hebben alvast een begin-patroontje dan! 🙂

    Veel liefs,
    Marieke

    PS: je rok is za-lig

  7. Leuke blog! En wat een perfecte give-away! Dat boek staat al een heel tijdje op m’n verlanglijstje, superleuke patronen staan erin. Jullie maaksels zijn daar een goede illustratie van!

  8. “Love at first stitch”, al een paar keer bekeken in de standaard, makro, … Maar iedere keer denk ik “je hebt al genoeg boeken en je hebt helemaal niet zo veel tijd om te naaien”, dus nog niet gekocht voorlopig. Staat wel op de wishlist!

  9. Tuurlijk volgen ik jullie nu! Leuke dingen zie ik hier, oa mooie koffertjes. Die vind ik zelf ook zo leuk om te maken. Maar ik zou ook graag meer jurkjes en rokjes voor mezelf maken, dus een kansje op dit boek laat ik niet aan mij voorbij gaan! Toffe actie =)

  10. Het boek al verschillende keren in mijn handen gehad. Toch steekt de twijfel telkens de kop op. Ik heb namelijk al veel naaiboeken, patroontjes thuis liggen. Dus wie weet heb ik wel ‘chance’ en zijn die twijfels binnenkort niet meer nodig 😉

  11. Met het uitzicht op de lente begint het te kriebelen om opnieuw wat jurkjes en rokjes vanonder mijn naaimachine te laten rollen. Jullie creaties smaken alvast naar meer! Je zou me heel gelukkig maken met het boek, ik doe dus graag mee :-).

  12. Dit boek staat al een tijdje op mijn verlang lijstje. Ben nu voornamelijk bezig met het naaien van “dingen” i.p.v. kleding, dit zou een mooie start zijn om kleding te gaan maken.

  13. Prachtige kleding hebben jullie gemaakt! zou dat ook graag voor mijzelf maken. Ik hoop hiermee kans te maken op het boek. Super dat jullie dit doen voor iedereen.

  14. Misschien wordt de lente wel eens de tijd om eens meer te naaien voor mij inplaats van altijd voor mijn klein blond aapje.we shall set ;).

  15. Love at first stitch staat al lang op mijn verlanglijstje. Hopelijk kan ik via deze weg hem sneller in handen krijgen, dan te moeten wachten tot mijn verjaardag. Alvast een leuke rok die je hebt gemaakt!

Geef een reactie

