De Frozen jurk & The Give – Away winnares

Imke, mijn oogappel. Het kind is verzot op Frozen dus deze stof kon ik niet laten liggen. Ik was er zelf ook meteen verliefd op. Zowel op het kind als op de stof als op de jurk. Ik vrees dat mama heel wat problemen zal ondervinden met de jurk uit te krijgen…

Het patroontje komt uit de kinderbijbel Stof voor durf het zelvers. De foto’s zeggen genoeg.

20150321_083410

20150321_084501

Zaterdag ontdekte ik dat haar haartjes net lang genoeg zijn voor een staartje. Mijn hart smelt helemaal bij het zien van dit 🙂

20150321_084509

Rondlopen in een Frozen jurk is uitputtend.

20150321_123324

IMG_20150228_184328

Ohja, hier liep ook nog een Give – Away, toch? 😉 Er kwam net geen gerechtsdeurwaarder aan te pas maar alle namen zijn netjes op een kaartje geschreven en Miss Forzen trok zaterdag een winnaar voor me. En ze beleefde er plezier aan. Vooral aan het roeren van de briefjes.

20150321_120642

20150321_120650

20150321_120746

  Joyce Misschien wordt de lente wel eens de tijd om eens meer te naaien voor mij inplaats van altijd voor mijn klein blond aapje.we shall set 😉.

Proficiat Joyce, ik ben benieuwd wat je gaat maken! 🙂 Aan alle anders, bedankt om deel te nemen en bedankt voor de fijne reactie en complimentjes.

Liefs, Kelli

 

4 gedachtes over “De Frozen jurk & The Give – Away winnares

  1. Ik zie het nu pas nu ik bij de dokter zit.Keileuk!Het verzacht alleszins al het mottige gevoel dat sinds gisteren overheerst.mss tips wat leuk is om te maken als ik weer wat beter ben?Thx he!

Geef een reactie

