Stoefen met andermans werk & Give away uitslag


Vorige week kwam mijn vriendinnetje mij bezoeken, ze was namelijk nog niet op mijn nieuw appartementje geweest en wou het prinses optrekje nu echt eens zien. EN, mijn cadeautje was klaar. Ik koos het stofje zelf vorig jaar in september, daarna stak zij er 160 (!) uur werk in. Ik excuseer me alvast voor de overload aan foto’s maar wat ben ik blij met dit cadeau.

Geniet van mijn nieuwe aanwinst 🙂

wpid-20150815_173923.jpg

wpid-20150815_134047.jpg

wpid-20150815_134040.jpg

wpid-20150815_173910.jpg

wpid-screenshot_2015-08-15-17-44-51.png

wpid-1439653123733.jpg

Betreffende de Give away dat hier liep, ik had een onschuldige hand voorzien en trakteerde mijn metekindje op enkele dagen aan zee…

wpid-1440151353905.jpg

Dat liep echter af met een slapend kindje op de achterbank tegen dat ik er weer aan dacht… Dus deed ik beroep op ons goei vriendin random.org, zij vertelde mij dat de 8ste reactie onze gelukkige winnares was.

Dat wil dus zeggen dat Gerrie Scheper me een mailtje (kelly_cornelis@hotmail.be) mag sturen met haar adres en dat zij de La Maison Victor thuis mag verwachten. Proficitat Gerrie!

Op de naaitafel (aka keukentafel) nu ligt een maxi dress, een experiment met een al – gekend patroontje 😉 en klaar om te tekenen ligt het patroontje van rosie&me dat ik zelf won met een give – away. Aan inspiratie geen gebrek. Nu nog tijd vinden, iemand wat tijd te geef? 😉

XxX Liefs Kelli

 

Geef een reactie

