Als je wilt chillen is het geen probleem

Want ik heb chips en cola πŸ˜‰ , en mijn nieuwe roze joggingbroek!

Ik vertelde jullie al eerder over de geweldig leuke solden bij Lizzy L’ouseau (ja dat was in juli), ik vertelde jullie ook dat ik daar eindelijk het roze jogging stofje kocht dat al even mijn ogen uitstak. En ik vermeldde ook de knipangst die ervoor zorgde dat dit bericht nu pas gepost wordt… Velen onder jullie gebruikten het als kinderstof, zo lopen menig kinderen rond in een candy dressΒ in dit stofje.Maar ik vond het wel kunnen. Ik vond het wel iets voor mij. Bovendien had ik echt een nieuw jogging nodig, ahja, na de vakantie gaan we weer extra hard sporten.

De titel is inderdaad bedrieglijk want ik chill allesbehalve in mijn jogging, ik sport erin! Behalve voor de foto’s, daarvoor wou ik gerust chillen. In Turkije dan nog wel. Soms kan het leven mooi zijn toch πŸ™‚

IMG_0775 IMG_0777 IMG_0778 IMG_0779 IMG_0780 IMG_0781

Het patroon: Marvin jogging broek uit LMV, ja dat is inderdaad een mannenjogging, maar ik liet gewoon (op aanraden van Madame stof herself) de glup weg en naaide rechtdoor, geen kruis voor mij πŸ˜‰ Ook de achterzakjes liet ik achterwegen daar ik dat niet nodig vond met een bedrukt stofje.Mijn Ipod (voor tijdens het lopen he!) die gaat gewoon in mijn broekzak. Oke, ik geef het toe, soms gebruik ik ze ook gewoon om te chillen in de zetel. Met chips en cola.

Dat sporten komt later wel. πŸ˜‰

Oh en ik werd genomineerd voor de Liebster award, daar neem ik zeker mijn tijd voor dit weekend!

XxX Liefs Kelli

11 gedachtes over “Als je wilt chillen is het geen probleem

  1. I love it!
    Jij deed exact waar ik al lang over twijfel… Ik heb hier ook een stofke liggen dat sommigen voor kinderspullen gebruiken πŸ™‚ dus nu ik dit zie ga ik er toch nadien ook eens de schaar in zetten πŸ˜‰

  2. Ohja, dat kan zeker!! Goed idee om dat patroon te gebruiken. Ik maakte de broek al voor mijn ventje, maar het model is geen voddezak, dus ja, kan best. Ik hou het in mijn achterhoofd voor als ik ooit een nieuwe joggingbroek nodig heb πŸ˜‰

    Chill!

  3. Ho, ik heb dat hier ook liggen, mooie stof. Heb gedacht om daar een hoodie-vest mee te maken voor mezelf, twijfel nog een beetje. Misschien combineren met zwarte sweat… ’t moet niet altijd voor de kleinkindjes zijn, hΓ©
    Mooie dingen maak je

Geef een reactie

