Another Pink Dress

Ja nog eentje.

Noem het ”om het af te leren”, noem het liefde voor roos, noem het ”meisje meisje”. Maar ik HARTJE roze. Toen ik de stof kocht had ik een kort jurkje in gedachten en een maxi rok, maaar… Het was de zomer van de maxi jurken, dus besloot ik nog eens poging te wagen voor het ultieme patroon te vinden.

Ik presenteer u een mix up van de Megan Dress (Tilly and the buttons)+ een tailleband en een rimpelrok. De stof komt vanbij Lizzy L’ouseau in Heppen. Ik excuseer me alvast voor de overvloed foto’s maar ik werd helemaal happy van de omgeving en de jurk en de hoed. One happy Kelli. Locatie is wederom Turkijke, Bodrum.

IMG_0656_edited

IMG_0541

IMG_0569

IMG_0575

IMG_1968

IMG_0662

IMG_1987_2

IMG_1974IMG_1999Dikke merci aan de fotograaf van dienst!

IMG_0682    IMG_0584       IMG_2004 Aangezien we nu in koudere oorden zijn, hier in België weer dus ligt er een winterjurkje klaar om in elkaar gestoken te worden. Je raadt nooit welke kleur!

Oh en zagen jullie dit? Er is een derde editie van Sew it up aan de gang. De geweldige Madame stof is een van de kandidaten. Ik gaf haar het spreekwoordelijke duwtje in de rug om deel te nemen en beloofde mijn eeuwige steun en reclame. Dus maak alvast kennis met haar. Ik weet wat de plannen zijn en moet zeggen, ze steekt een tandje bij voor deze wedstrijd en heeft alvast enkele grenzen verlegd. You guys are in for a treat! Volg het mee op de voet!

Liefs Kelli xXx

4 gedachtes over “Another Pink Dress

Geef een reactie

