Sweaterdress^2

Het verhaal van dit kledingstuk begon toen mijn mama me meenam naar een klein winkeltje in uitverkoop. ”Lief Naaishop” in Sint – Katlijne Waver stopt er namelijk mee en deed uitverkoop.

Dus ging ik samen met mijn mama eens kijken, ik kocht er heel veel garen aan – 50% en twee sweaterstofjes die al lang in mijn gedachten zaten. Dat ze daar nu aan -50% lagen, dat was een teken!

Ik kocht van beide 1,5m en wou graag raglan truien maken, winterkleren ik heb dat namelijk niet. Dus vond ik dat ik een trui moest maken. Totdat ik een patroon zocht, toen werd het mij duidelijk dat ik geen truien heb omdat dat mijn ding gewoon niet is. Een trui en een jeans, je zal er me zelden op betrappen. Enter nieuw plan! Trui jurken… Ik nam er de Nettie bij en tekende maat 14 over voor de eerste trui (beige stof). Op de shouder voegde ik een strikje toe.

IMG_2234IMG_2240IMG_2229IMG_2232IMG_2235IMG_2242

Conclusie: toch wat strak… Dus tekende ik een maat groter en maakte een blauwe versie, ik verlengde ineens ook een stuk, kwestie van het allemaal wat zedig te houden. Versie 2:

IMG_2201IMG_2195IMG_2199IMG_2193IMG_2204IMG_2200IMG_2196

So far voor de nieuwe trui jurkjes, foto’s werden vorige week genomen toen mijn persoonlijke fotograaf langskwam. Sindsdien heb ik een kleine ingreep gedaan die ik toch graag deel! Wat denken jullie ervan??

xXx Liefs, Kelli.

rood

4 gedachtes over “Sweaterdress^2

Geef een reactie

