2016 mist zijn start

… Oke, dat is niet helemaal waar want toen ik op 1 januari thuis kwam van een lange nacht shift stond deze op mij te wachten.

img_20160101_105609.jpg

Hoeft het gezegd te worden dat het liefde op het eerste zicht was? Helaas, helaas stonden er nog twee werknachten op de menu dus moest ik nog even wachten om haar te testen. (Ze is nog steeds naamloos, suggesties mogen altijd) (Voor de grapjassen: ja nu ben ik Kelly Pfaff, nee da wordt niet haar naam 😉 )

Toegeven, veel beter kon het jaar niet beginnen toch. Zoals ik ondertussen al geleerd heb gaat het leven zelden zoals je het gepland hebt. Op 3 januari, zondag na de drukte zou er tijd zijn voor deze Beauty.

Op 3 januari huppelde ik vrolijk naar beneden om mijn trouw vriendje te begroeten. Helaas had kleine Nacho besloten dat die nacht zijn laatste was. Op de derde dag van het jaar moest ik dus al afscheid nemen van iemand heel dierbaar. Er werd dus geen steek genaaid.

img_20160103_132522.jpg

Lieve Nacho, het is hier stil zonder je vriendje.

Op 4 januari werd ik het al gewaar bij het wakker worden, overal spierpijn en een zwaar hoofd, toch nog gaan werken want op de eerste dag van het nieuwe jaar kan ik toch niet ziek zijn zeker?… Nu zit ik hier, de eerste blogpost van 2016 wordt ziek geschreven vanuit de zetel. Denk er de nodige zakdoeken, pillekes en rommel bij en u heeft een goed beeld van hoe ik hier zit.

img_20160105_103614.jpg

Toch is het niet allemaal kommer en kwel, mijn laatste (naai) wapenfeit van 2015 was immers het maken van een nieuw fleeceke voor men zetel. Het ding koste een fortuin aan stof, maar kom je hebt een liefde voor schoon stofkes of je hebt het niet. Het verzacht de pijn van het ziek zijn zullen we dan maar denken 😉

20151225_193236.jpg20151225_193245.jpg20151225_193309.jpg

Voor men kerst kreeg ik van mijn zusje (Die eigenlijk 6 jaar ouder is) een stel breiringen cadeau, die komen wel van pas nu! Naaien lukt nog niet met een druppende neus, bonzend hoofd en spierpijnen. Maar van onder men fleeceke breien, lukt net. Het eerste mutje werd er eentje voor Imke, toen deze op Social media verscheen kwamen er meteen enkele verzoekjes binnen die dus nu verwerkt worden 🙂 Toch nog een beetje nuttig ziek zijn dus.

img_20151227_130845.jpg

En nu we het toch over kerst hebben, deze kreeg ik van een vriendin die me wel heel goed kent.

1451419599820.jpg

Zo schoon, ik durf er niet in beginnen…

Lieve bloggers/ lezers: ik wens jullie bij deze een mooi 2016 gevuld met leuke momenten. Met een goede gezondheid voor jezelf en iedereen die je graag ziet(Haha!). Ik hoop dat jullie in 2016 minstens evenveel liefde ontvangen als jullie geven. Ik wens jullie me-time, familie tijd, tijd om te genieten, tijd om te slapen, tijd om bij te komen, tijd om geen tijd te hebben, en tijd om in de zetel te hangen met Netflix. Ik wens jullie alles wat jullie hart verlangt.

Voor mezelf hoop ik op een jaar van (innerlijke) rust en stabiliteit. En tijd, tijd voor mij alleen.

Laten we er samen een mooi jaar van maken, Liefs Kelli XxX

Geef een reactie

