Glitters in januari

Weer te laat! Deze jurk moest in december meedoen met de Sew it up glittermaand… Maar het is druk geweest in de feestmaand, dus zijn het glitters geworden in januari. Dat kan ook nog, voor een late nieuwjaarsreceptie of gewoon een standaard feestje. Glitters kunnen altijd, laat dat het motto zijn 😉

Patroon is de standaard Nettie jurk, aangepast naar een jurk die ik op facebook zag passeren (te bestellen op een of andere Chinese site: u kent dat wel). Zij hielp me een handje met het aanpassen van de kraag, big thank you.

De kraag is eentje met de optie: kraag, kap, sjaal. Helemaal verliefd op en echt zo warm als het lijkt. Het zwarte satijnen bandje op de kanten is omdat ik een maatje te klein knipte in mijn enthousiasme maar geeft de jurk wel een leuk extraatje 🙂 Blij dat ik te klein knipte! Oh, jullie willen vast ook weten vanwaar het glitterstofje komt? Hier moet je zijn!

Foto’s? Let’s go 🙂

IMG_2303IMG_2310IMG_2301IMG_2304IMG_2312

Zo glitters in januari, het kan dus best wel, toch? Nog eentje om te bewijzen dat er kan gedanst worden in deze?

xXx Liefs Kelli

IMG_2315

4 gedachtes over “Glitters in januari

  1. Jij komt altijd weg met glitters 😉 En je weet dat ik helemaal fan ben van dat satijnen bandje, dus yay daarvoor!

    En je weet dat ik het leuk vindt om mee te denken en te proberen. Het resultaat is geweldig, ik wil er ook eentje, maar voor mij zonder glitters dan :p

Geef een reactie

