Kwam een man in de stoffenwinkel…

En hij zette zich vooraan op de bank. Een beetje rondkijkend en hopend dat het niet te lang zou duren. Tot hij in al die stofjes plots kledij zag. Meer specifiek: totdat hij doorhad dat hij met deze stofjes zijn eigen trui kon samenstellen. Toen stond hij plots met een paar rollen en een puppyblik me aan te staren.

Over de man in kwestie ga ik niet uitwijden, hij blijft lekker anoniem. 😉 Over zijn nieuwe T-Shirt mogen jullie alles weten.

Het is een patroon uit LMV (hoe kon het ook anders). Met name het Tour T – Shirt (editie 1 – jan 2015). Maar aangezien meneer anoniem van customized houdt koos hij voor smalle mouwboorden en een brede boordband beneden in plaats van gewoon omzoomen zoals beschreven in het magazine. De stof vonden we bij Nostexx, de vestiging in Hasselt. Het is een stofje uit de kindercollectie maar dat mocht ik niet zeggen 😉 Ik vond daar ook meer dan alleen dit stofje, dat kan ik wel zeggen!

20160403_175749.jpg

 

20160403_175837.jpg20160403_175843.jpg20160403_175811.jpg

He projectje was net wat ik nodig had. Een makkelijk en snel (2uurtjes met meten – patroon tekenen – knippen- naaien – overlocken – en een snel wasje tussendoor erbij). Het was hier namelijk al even stil. Dit omdat alle projecten UFO’s werden. Ik maakte een trui, maar vond geen juiste boordband, het zelfde verhaal bij een rok, ik maakte een jurk maar liet hem liggen zonder mouwboorden en dan maakte ik nog een jurk die een maat te groot bleek maar deed geen aanpassingen… Door een geslaagd projectje heb ik wel de goesting om de UFO’s aan te pakken en mijn schaar te zetten in nieuwe stofjes. Snel meer dus!

 

Liefs Kelli xXx

 

2 gedachtes over “Kwam een man in de stoffenwinkel…

Geef een reactie

