Harriët

In mijn hart ben ik een K3’tje. Het is een uitspraak die ik vaak doe. Jammer dat ik niet kan zingen of ik had op de eerste rij gestaan om ook echt een K’tje te worden. In mijn kleerkast zou ik maar al te graag een K3’tje zijn. Jammer genoeg is het niet maatschappelijk aanvaard om een hele dag in een roze tutu met een tiara op je hoofd rond te lopen. Tenzij je 5 jaar bent natuurlijk. Helaas ben ik geen K3’tje noch 5 jaar dus ik moet mijn outfits aanpassen. In de mate van het mogelijke binnen de sociale lijntjes kleuren. Toegeven, soms draag ik een tiara. Sociaal aanvaard of niet. Wanneer ik ’s morgens zin heb om prinses van de dag te zijn gaat dat ding gewoon mijn hoofd op. Vrienden en vriendinnen kijken er ook niet meer van op als ik ergens binnenkom in een suikerspin outfit. Van kop tot teen in het roos dus. Met of zonder tiara. Helaas passen mijn rode haren niet zo fantastisch goed met mijn roze outfits dus duikt er tegenwoordig veel blauw op in mijn outfits. Koningsblauw of prinsessenroos, beide vallen dezer dagen in mijn smaak. Al zal u merken… Ja, ik veranderde al weer van coupe 😉

Stof: Gekocht op de markt in Maastricht                                                                                              Patroon: Harriet jurk uit LMV

1462707020491.jpg

1462707074938.jpg

1462707105621.jpg

1462707134239.jpg

1462707165067.jpg

Ik moet eraan toevoegen niet geheel blij te zijn met de jurk, ik denk niet dat ze veel uit de kast zal komen. Het was namelijk één van de eerste werkjes op mijn nieuwe machine (maar bleef dan we-ken liggen omdat ze te groot was) maar zoals u ziet kende de machine en ik elkaar nog niet zo goed met trekkende naden tot gevolg…

Op naar een diepere kennismaking zou ik zeggen ;). Oh nog 1 foto met de fotograaf van dienst? Meet the brother.

1462707280061.jpg

Liefs Kelli, xXx

Geef een reactie

