Een echte Tinny

Wat gaat de tijd toch snel
Gisteren nog zag ik haar voor het eerst
Lag ze hier in m’n armen

img_20160612_170252.jpg

Wat is ze mooi
En wat staat de tijd haar goed
Ik knipper m’n ogen en zie hoe ze steeds
Weer een beetje veranderd is
Maar hoe groot ze ook mag zijn
In mijn ogen blijft ze altijd klein

1465765782291.jpg

Zet ze de tijd even stil
Is het weer even net als toen

Hier is ie dan, het uiteindelijke jurkje van de Tiny Workshop 🙂 Ze vond hem zelfs mooier dan de Frozen jurk en dat wil wat zeggen gezien het kind alleen maar stof ziet. Het getrainde oog ziet een Tinny colorblock met circelrok en een Tomka kraag. Het getrainde oog ziet ook nog een aantal foutjes, enfin, mijn oog dan toch. Al doende leert men zeg ik dan, ik ga nog even voort met de Tinny madness! Trouwens, ik kreeg van Griet een mooie Quote mee op de workshop die ik jullie niet wil onthouden: ”Dat is niet foefelen, dat is afwerken.” En als de kenner het zegt, dan is dat zo 😉

1465765822149.jpg

screenshot_2016-06-12-23-01-56.png

1465765729175.jpg

Patroon: Tinny – Straight grain

Stof: Madeline de stoffenmadame

Tekst: Marco Borsato – Dochters

 

 

Een gedachte over “Een echte Tinny

Geef een reactie

