Helemaal Kelli.

Naaivriendin Inge deed vorig jaar mee aan de Sew It Up wedstrijd. Eén van haar eerste creaties was de madonna look, met een fantastische zwarte tule rok. Vanaf dat moment was ik verliefd en wist ik dat er ooit een roze versie moest komen voor mezelf. Enkel, wie had er vorig jaar gedacht dat roze tule rokken voor volwassen in het straatbeeld zouden passen? Niet gewoon als carnaval kleding of voor een ballet voorstelling. Neenee, tule rokken duiken massaal op in het straatbeeld, als standaard kleding stuk. Fantastisch toch. Nu ben ik altijd al fan geweest van het ‘draag gewoon waar je zelf zin in hebt’ concept maar deze vond ik tot voor kort toch een uitdaging. Maar tijden veranderen. Hier is ie dan. Mijn suikerspin rok.

Voor de werkwijze ging ik ten rade bij naaivriendin Inge, die intussentijd zoveel tule rokken maakte dat ze er een commerceke mee begon 😉 Maar eigenlijk is het niet meer dan een circelrok tekenen, het aantal gewenste lagen tule en een onderrok aan elkaar naaien, elastiekje erop en hup, gaan! J Door een foutje in de stoffenwinkel kwam ik niet toe met mijn hoeveelheid stof om mijn onderrok even lang te maken als mijn tule lagen, ikzelf vind het absoluut niet storen en zelfs een leuk effect. De naaivriendinnen vonden het effect minder, zoals altijd kijkt u vooral zelf even. 😉

Voor het T-shirt haalde diezelfde Inge haar gloednieuwe cameo boven en flockte me even mijn persoonlijke #. Toegeven het geheel wordt een ‘beetje’ (Oké, heel) chearleader-achtig zo, in het dagelijks leven wordt het toch een simpel wit T-shirtje. Tijd voor foto’s?

1466978049719.jpg

1466978102854.jpg

1466977969468.jpg

1466977893499.jpg

1466977748656.jpg

1466977698280.jpg

screenshot_2016-06-26-23-50-54.png

De foto’s werden genomen in het streepje zon dat we gisteren kregen, snel snel tussendoor dus. Decor is de ouderlijke tuin. Ik hoop alvast op meer zon! 🙂

Liefs Kelli, X.

1466978255821.jpg

Geef een reactie

