Pink Lady. 

Of meter een kleedje bijhad? Het was vorige week de eerste vraag die me gesteld werd door Imke, nog voor ik mijn schoenen uit had. Wat zeg ik? Nog voor ik met beide voeten goed en wel binnen was. Vier jaar is ze. Maar wat kent ze me al goed. 😉 Toegeven, dit is een zalige leeftijd, ze communiceert duidelijk en haar eigen mening is al aanwezig, ze weet deze ook goed aan de man te brengen. Vandaar dat ik ook weet dat roze jurkjes altijd scoren.  Roze, glitter en K3, zo scoor je bij deze vierjarige. Ook bij deze +vierjarige trouwens…

Enfin, nog voor mijn schoenen uit waren had ik dus het jurkje al overhandigd en stond ze te springen om het aan te trekken. Letterlijk. Een plezier dat kind, echt waar!

Deze lach verscheen spontaan wanneer ze de kleur van het jurkje zag. Roos is echt scoren bij deze juffrouw. Als meter kan ik altijd wel wat extra goeie punten gebruiken. Door de afstand tussen onze woonplaatsen moet ze me vaak missen.

Kijk die teentjes… ♡

Uiteraard werd het jurkje ook grondig onderworpen aan de nodige zwiertesten. Naar wat ik verstaan heb was dit dik in orde! De standaard vraag “Mag ik deze naar school aantdoen?” werd binnen de minuut gesteld en mijn meter hart is weer gevuld met vreugde en trots.

Op naar meer zonnige naaisels, liefs Kelli.  xXx

Patroon: Tinny – Straightgrain // Stof: Madelinedestoffenmadam

2 gedachtes over “Pink Lady. 

Geef een reactie

