Twee x Hanna.

Er ligt zo’n stofje in mijn kast waar ik mijn schaar maar moeilijk kan inzetten. Voor Imke deed ik het al, in het vorige boogbericht zagen jullie haar stralen in haar roze jurk. Hetzelfde stofje ligt klaar  voor mij. Roos met a touch of gold. 

Toen ik nog eens aan het mijmeren was met al mijn naaiboekjes viel mijn oog op de Hanna. Past voor elk figuur stond er bij. Als dat geen match is. Omdat ik toch niet zeker was of ook mijn figuur valt onder ‘elk figuur’ ging ik op zoek naar een test stofje. Ik vond een leuk motiefje bij Nostex in Hasselt aan 7€/meter en kreeg nog een 15% solden korting, hupla! De eerste Hanna werd geboren.




Ik keek in de spiegel en… was niet blij. Ik was na het maken van al die kinderjurkjes even vergeten dat la maison Victor gemaakt wordt door vrouwen zonder borsten, buikjes en/of billen. Met elk figuur wordt dus vooral  bedoeld maatje 36 met een A cup. No offence voor personen die zichzelf herkennen in deze omschrijving uiteraard. Ikzelf niet, ik heb namelijk heel wat ronding 😉 dus verlaagde ik de taille met 5 cm, de rok korte ik een 3tal cm in. Op de markt vond ik een mooi katoentje en mijn dag kon weer niet meer stuk. Hanna nummer twee zag het levenslicht.








Toegeven de tweede poging voelt al beter aan en zit als gegoten toch ben ik niet overtuigd om mijn schaar te zetten in mijn gekoesterde stofje om Hanna nummer 3 te creëren… we zoeken dus verder 😉

Liefs Kelli xXx

3 gedachtes over “Twee x Hanna.

Geef een reactie

