Over mijn zus.

Mijn zus houdt van makkelijk en comfortabel. Hoe dat eruit ziet is ondergeschikt aan hoe dat voelt. Kleding moet functioneel zijn en geschikt om achter twee monsters aan te lopen. Maar ook om even snel tot bij de bakker te gaan.

Zo loopt ze al tijden rond in een blauw spons rokje. Ja, u leest dat goed. Spons. Rokje. Mijn volwassen zus loopt rond in een rokje van spons. Zo, ik heb het gezegd.  Moest Jani meelezen, of andere fashion Police… Het spijt me, maar zoals ik al zei is voor haar het zicht ondergeschikt aan hoe het voelt en zit. Dus ben ik een hele lieve zus geweest en maakte haar een tweede exemplaar… uit spons. Alvast mijn excuses 😉

Ziezo, dat is mijn zus en haar spons rokje. Zij blij, ik ook blij.

Patroon: overgetekend van haar exemplaar, stof komt zoals wel meer van bij Lizzy l’ousseau.

Liefs Kelli xXx 

Geef een reactie

