Tinny gaat naar zee

… alle eigenlijk Imke met een  valies vol Tinnykes. Ik viste er twee uit die de blog nog niet haalden. Nog een berichtje vol foto’s uit zomerse tijden. Foto’s werden genomen op onze vakantiebestemming het zonnige noordzeestrand en de boskes achter het vakantie domein 😉

De twee stofjes komen van bij Tinneke  (Lizzy l’ousseau te Heppen). Tinneke kent zeer goed mijn smaak, ik kwam er enkele weken geleden binnen en ze liet me direct deze twee stofjes zien. Net binnen van een nieuwe ontwerper/merk. En of ze me kent, van de rol op de toonbank in een seconde. Daarna hebben ze niet lang op verwerking moeten wachten. De snoepkleurtjes schreeuwden om onder mijn machientje te mogen. 

Links zien jullie een Tinny met aangeknipte mouw en rimpelrokje. Rechts een gewone mouw en rimpelrokje. 

Ohja, het hangt al een tijdje te blinken aan aan mijn jurkjes… Zagen jullie het ook al? 

Zo dat was onze stiekeme vakantiespam… Tot snel en veel liefs, Kelli xXx 

Geef een reactie

