Best Friends think alike

Bij de eerste die gestikt werd kondigde ik al aan dat het patroon meermaals zou gebruikt worden en inderdaad, ik greep al snel terug naar the sunshine dress  van patern for pirates. En hoewel het patroon veel opties heeft maakte ik het mezelf lekker makkelijk en ik ging voor dezelfde variant als vorige keer. Enkel verhoogde ik de taille met een vijftal cm.

Wanneer mijn BFF deze jurk te zien kreeg, kreeg ik puppy oogjes te zien en de bestelling voor een kopie. Om toch nog een beetje variatie erin te streken ging ik voor witte vogeltjes op zwarte stof. 

Nog een laatste kus voor haar nieuwe jurk… 😚

Beide stofjes komen van de stoffenstraat, patroon zoals reeds vermeld van paterns voor pirates, meer bepaald de Sunshine dress. 

Liefs Kelli xXx 

5 gedachtes over “Best Friends think alike

Geef een reactie

