Mini Baby

Ik vertelde eigenlijk al een jaar geleden dat ik iets kon afvinken van mijn bucketlist… Maar kwam er vervolgens nooit op terug. Geen idee waarom niet want het is eentje om trots op te zijn. Pas toen ik een klein duwtje in de rug kreeg van een vriendin die me aanspoorde mijn bucket list eens up- to-date te stellen dacht ik weer aan de tab…

Het is thans geen kleintje dat doorstreept kan worden… In juni 2015 werd ik namelijk trotse eigenaar(es) van een Mini Cooper. Bij familie en vrienden beter bekend als ‘baby’.

Anders dan de foto doet vermoeden gaat het niet om een zwarte maar een cobalt blauw exemplaar, belangrijke nuance 😉

11745358_10207079087952854_2764538126057923242_n.jpg

Bij het doornemen van de tab denk ik telkens, goh daar zou ik toch wat meer mee moeten doen… Meer dingen voor plannen… Maar dan gebeurd het leven (zoals ze dat zo schoon zeggen) en vergeet ik het weer… In iedere geval, deze maakt me nog iedere dag blij!

Liefs, Kelli xXx

Geef een reactie

