Pan Am

Een tijdje geleden kreeg ik zoals alle abonnees de melding in mijn mailbox dat de nieuwe workshops bij Madeline online stonden. En jullie weten hoe dat gaat, het leven is aan de snelle beslissers op dat vlak! Bovendien weet ik uit voorgaande ervaring dat het daar telkens een gezellige boel is. Koffie, koekjes een lekker lunch en deskundig advies, dat maakt me nu echt gelukkig.

Nu staat er tussen de workshops al sinds vorige keer eentje dat mijn aandacht trekt. De Pan Am dress. Niet alleen vervult het mijn kinderdoom om een stewardesje te zijn, het jurkje steekt gewoon mijn ogen uit. 

Ik twijfelde nog even, u kent dat wel, drukke agenda ver van huis… Maar toen er na twee weken nog een plekje vrij was zag ik dat toch als een teken. Impulsief schreef ik me op een avond laat dan toch in.

Pan Am, here I Come. πŸ˜‰

Helaas raadpleegde ik m’n agenda niet naar behoren en pikte ik dus eigenlijk maar een halve workshop mee wegens omstandigheden. Waardoor ook het resultaat wat op zich liet wachten maar eind goed, al goed: ik presenteer u mijn stewardess look.

Ik ging voor een zeer atypische rok lengte voor mijn doen maar bleef uiteraard trouw aan de kleur roze. De hele jurk heeft een hoog retrogehalte door de snit in combinatie met de lengte. Nog niet 100% overtuigd van de rok lengte hangt hij nog steeds in de kast… Maar de stof en de snit is daar eigelijk te schoon voor… Nog even in twijfel wat te doen met deze dus!

Tips en meningen meer dan welkom!

Liefs, Kelli xXx 

19 gedachtes over “Pan Am

  1. Oh, Kelli, niet twijfelen!!! Hij is ongelooflijk mooi! En met die schoentjes en je krullen, heel de look klopt gewoon! Je lijkt zo weggelopen uit Mad Men. Echt waar: hij is prachtig!

  2. Pingback: Hello Sunshine | KelliSews

Geef een reactie

