3 keer is scheepsrecht

Het begint moeilijk te worden om nog titels te vinden die niet zomaar zeggen ‘nog een jurk’. Maar om eerlijk te zijn, ja er komt nog een jurk 😃… Can’t help it… Jurkjes en ik dat is gewoon een match.

Over naar patroon/stof talk? Het betreft hier een stofje waarnaar ik lang op zoek ben geweest… Het geoefend oog herkent direct een see you at six stofje en vraagt zich waarschijnlijk af hoe het komt dat ik daar naar moest zoeken gezien ze in iedere shop, zowel baksteen als online te vinden waren… Wel, ik ging het niet doen, een stofje kopen dat ‘iedereen’ heeft… Om dan uiteindelijk die ‘iedereen’ te relativeren en weken na datum op zoek te gaan naar mijn favourite… maar goed: gelukt! (en ik scoorde er drie om eerlijk te zijn) Ik bemachtigde nog 2m van dit pareltje bij Madeline en kon weer lachen. Om te blijven lachen ging ik voor een reeds getest patroon en maakte ik mijn derde (scheepsrecht!) Hanna. Alleen voorzag ik de jurk deze keer van een circelrok. Die ik met een digitale handlijn er op maat aan tekende. (♡♡♡ voor Madame stof)

Picture time!

Hanna de derde werd net op tijd gestikt om te kunnen genieten van deze nazomerse dag. ik hoop alvast dat het zonnetje nog even van de partij blijft want er zijn nog jurken in het verschiet!

Liefs, Kelli xXx 

5 gedachtes over “3 keer is scheepsrecht

    • Dankjewel!! Ja, ik moest even op zoek naar het stofje dus ik denk dat we met vele zijn 😉 Nu heb ik nog de pink dandilions en een muntkleurig stofje. Patroontjes daarvoor zijn ook al gekozen 😉

Geef een reactie

