Een rondje cadeaus.

Hoewel het hier stil was heb ik niet stil gezeten. Ik beloofde nog enkele cadeautjes en maakte eindelijk eens werk van mijn ” belofte maakt schuld”. 

Aan mijn zus beloofde ik tijdens een dagje shoppen een jurkje met dierenprint voor Imke. Het stofje vond ik eerder toevallig toen ik snel voor wat fournituren binnensprong bij Lizzy l’ousseau. 

Aan een vriendin van een vriendin beloofde ik in een ver verleden een girly girl jurkje voor haar dochtertje. De stof werd in augustus gekozen, de jurk werd gisteren genaaid. Beter laat dan nooit?

Beide jurkjes zijn uiteraard Tinnykes van straight grain. Never change a winning team.

Aan mijn twee fantastisch vriendinnen die een al even fantastische zoon op de wereld zette beloofde ik een cadeauke met liefde. 

Op zijn geboorte kaartje stonden olifantjes, de stof keuze was snel gemaakt. Bijna even snel als de patroon keuze. Baby jasjes maken is zo ontspannend! 

Als laatste rolde er nog een chess sweater van onder mijn machine die ik pimpte met flock van madame. Enfin, zij pimpte hem in hoogst eigen persoon. Zie je dat ook zitten zo een persoonlijke trui? Hier moet je zijn! 

Dan denk ik dat het nu weer tijd is voor wat selfish sewing….

Liefs, Kelli xXx 

4 gedachtes over “Een rondje cadeaus.

Geef een reactie

