Hallo daar!

Lang geleden… alles goed? 

Ja… Hoe begin je anders na twee maand stilte? Er werd hier lustig verder genaait maar foto’s nemen kwam er niet van. Te donker, te koud, te nat,…

Beginnen doe ik na de blog stilte met iets simpel maar ik was direct verliefd op dit prachtige Bambi stofje. Ik wou dat ik zelf 5jaar was en dit ongeneerd kon dragen. Helaas… ik moest op zoek naar een patroontje voor petekind Imke om dit stofje te verwerken.

Echt waar, kijk en smelt!

Patroontje is de gratis Milliedress enkel liet ik gezien de drukke stof de ruffels achterwegen en rimpelde ik de volledige stof breedte. 

Zo, dan zijn we weer vertrokken zeker? 😉

Tot snel! Liefs Kelli xXx 

2 gedachtes over “Hallo daar!

  1. Hihi, ik heb dat stofje ook al vastgehad en gewenst dat ik voor eventjes terug 5 jaar was 😉 Hier thuis alleen maar zoontjes, dus ik heb het stofje uiteindelijk laten liggen. Je hebt er iets prachtig van gemaakt!! Fijn dat je ons laat mee genieten 😉

Geef een reactie

