Hello Sunshine

Hier liet ik het al eens vallen, een meisjesdroom van mij… de titel van het blogbericht zegt waarschijnlijk genoeg…

Blijkbaar ben ik nog niet te oud om meisjesdromen te laten uitkomen… want het gebeurde! In april begon ik aan mijn opleiding stewardess, ondertussen ben ik al ettelijke keren van grond gegaan πŸ˜‰

Wat ook in april gebeurde… het viel hier stil. De opleiding was best intensief en veel energie voor andere dingen bleef er niet over. 6 weken lang werd er letterlijk geen steek genaaid.

Tijd om daar verandering in te brengen πŸ˜‰ ondertussen ligt er weer een stapeltje afgewerkt klaar te wachten op foto’s en is de to sew lijst ook weer sterk aangevuld.

De aftrap wordt gegeven door een nieuwe Sunshine dress van patterns4pirates. Ik maakte de jurk al twee maal maar koos deze keer voor de cross over variant. Het bovenstuk van de jurk is de L zonder aanpassing. Dan ging ik over op een kleine hack… Ik plaatste een tailleband waarop ik een sierlint met de hand vastzetten om vervolgens voor het rokdeel twee rechte stukken stof aaneen te zetten. De split knipte ik na een pasbeurt op gevoel. 

Foto’s werden genomen in Hurghada op een werkstop. Het nuttige aan het aangename koppelen heet dat πŸ˜‰

Stof en fournituren: infinity, Heusden-Zolder

Hopelijk weer goed vertrokken voor een zomer vol moois!

Liefs Kelli, xxx

Een gedachte over “Hello Sunshine

Geef een reactie

