Sollicitatie Kirsty

Voor die droomjob waar ik vorig bericht over vertelde moest ik uiteraard gaan soliciteren. 

1 dag voor het solliciteren had ik uiteraard niets klassiek om te dragen…

Gelukkig (uiteraard) lag er wel een geschikt stofje in men kast en zat er wel een snel snel ideetje in mijn hoofd… 😉

Dit rokje rolde dus al in februari van onder mijn machine. Een kleine 6 maand later haalt het dan toch uiteindelijk de blog!

I proudly present mijn sollicitatie Kirsty!


Liefs Kelli, xxx

  • Stof: Lizzy L’ousseau
  • Patroon: Kirsty, La Maison Victor
  • Foto’s: haar bureau en IPhone 😉
Een gedachte over “Sollicitatie Kirsty

Geef een reactie

